Aktualności
2009-07-02: NASZE ZOBOWIĄZANIA:
NASZE ZOBOWIĄZANIA*:
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów w celu zapewnienia im jak największej satysfakcji ze współpracy przedstawiamy Wam nasze zobowiązania które gwarantujemy i które konsekwentnie będziemy realizować we współpracy z Wami. Oto one: • Gwarancja najwyższej jakości oferowanego asortymentu • Niepowtarzalne wzornictwo naszych produktów • Atrakcyjne rabaty oraz upusty dla Klientów nowych i stale współpracujących • Korzystny „rabat powitalny” dla nowych Klientów • Atrakcyjne okresy zapłaty dostosowane indywidualnie do oczekiwań Klienta • Gwarancja ciągłych nowości, promocji sezonowych oraz posezonowych • Stałą, profesjonalną obsługę naszych przedstawicieli • Wspomaganie sprzedaży przez przedstawicieli naszej firmy na terenie całego kraju • Bieżąca informacja drogą elektroniczną o nowościach i promocjach • Możliwości zwrotu asortymentu bez rotacji lub po częściowej rotacji • Bezpłatny transport po spełnieniu ‘symbolicznego” minimum logistycznego dla zamówienia • Realizacja zamówień do 7 dni roboczych • Minimum formalności i minimalizacja czasu na realizację reklamacji Zarząd i Pracownicy Firmy Bettina *zobowiązania dotyczą i są kierowane do naszych Klientów hurtowych. |
« powrót