Aktualno¶ci
2009-07-02: NASZE ZOBOWI¡ZANIA:
NASZE ZOBOWI¡ZANIA*:
Wychodz±c naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów w celu zapewnienia im jak najwiêkszej satysfakcji ze wspó³pracy przedstawiamy Wam nasze zobowi±zania które gwarantujemy i które konsekwentnie bêdziemy realizowaæ we wspó³pracy z Wami. Oto one: • Gwarancja najwy¿szej jako¶ci oferowanego asortymentu • Niepowtarzalne wzornictwo naszych produktów • Atrakcyjne rabaty oraz upusty dla Klientów nowych i stale wspó³pracuj±cych • Korzystny „rabat powitalny” dla nowych Klientów • Atrakcyjne okresy zap³aty dostosowane indywidualnie do oczekiwañ Klienta • Gwarancja ci±g³ych nowo¶ci, promocji sezonowych oraz posezonowych • Sta³±, profesjonaln± obs³ugê naszych przedstawicieli • Wspomaganie sprzeda¿y przez przedstawicieli naszej firmy na terenie ca³ego kraju • Bie¿±ca informacja drog± elektroniczn± o nowo¶ciach i promocjach • Mo¿liwo¶ci zwrotu asortymentu bez rotacji lub po czê¶ciowej rotacji • Bezp³atny transport po spe³nieniu ‘symbolicznego” minimum logistycznego dla zamówienia • Realizacja zamówieñ do 7 dni roboczych • Minimum formalno¶ci i minimalizacja czasu na realizacjê reklamacji Zarz±d i Pracownicy Firmy Bettina *zobowi±zania dotycz± i s± kierowane do naszych Klientów hurtowych. |
![]() |
« powrót